Odluka o odabiru ponuditelja koji su ostvarili pravo zakupa kućica za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva za vrijeme Adventa u Makarskoj 2022.

Na temelju članka VIII. Ponovljenog javnog poziva za dostavu ponuda za zakup kućica za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva i trgovine za vrijeme Adventa u Makarskoj  2022., Klasa: 610-02/22-01/45, Ur.broj: 2181-6-05-05-22-35 od 08. studenog 2022.g. Komisija za provođenje javnog poziva i otvaranje ponuda za zakup kućica za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva i trgovine za vrijeme Adventa u Makarskoj 2022. dana 16. studenog 2022.g. donosi

ODLUKU

o odabiru ponuditelja koji su ostvarili pravo zakupa kućica za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva za vrijeme Adventa u Makarskoj 2022.

I.

Ponuditelj koji je ostvario pravo zakupa kućice za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva  za vrijeme Adventa u Makarskoj 2022., na lokaciji Trg Andrije Kačića Miošića u Makarskoj je:

 

Redni broj kućice

Ponuditelj koji je ostvario pravo zakupa kućice

2.

 Gingerica j.d.o.o., Lištun 5, Makarska

II.         

Ponuditelj koji je ostvario pravo zakupa kućice za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva za vrijeme Adventa u Makarskoj 2022.  na lokaciji Veliko Brdo – park preko puta crkve je:

Harbour d.o.o., Put Požara 6, Makarska

III.

Protiv ove Odluke može se podnijeti prigovor Gradonačelniku Grada Makarske najkasnije do 21. studenog (ponedjeljak) 2022.g. do 13,00 sati, bez obzira na način dostave prigovora.

Prigovor se podnosi na adresu: Grad Makarska, 21300 Makarska, Obala kralja Tomislava 1, s naznakom “Advent u Makarskoj 2022. – PRIGOVOR”.

Odluka Gradonačelnika po prigovoru je konačna.

Konačna Odluka o odabiru ponuditelja koji su ostvarili pravo zakupa objavljuje se na mrežnim stranicama Grada Makarske www.makarska.hr i na oglasnoj ploči Grada.

Po konačnosti Odluke o odabiru ponuditelja koji su ostvarili pravo zakupa kućica, a uz dostavu dokaza o uplati ukupnog iznosa ponuđene zakupnine, uvečane za iznos PDV-a sklopit će se Ugovor o zakupu kućice. Dokaz o uplati ukupnog iznosa ponuđene zakupnine, uvečan za iznos PDV-a  sastavni je dio Ugovora o zakupu kućice.

U slučaju da odabrani ponuditelj odustane od ponude nakon objave konačne Odluke o odabiru ponuditelja koji su ostvarili pravo zakupa ili ne uplati ponuđeni iznos zakupnine uvećan za iznos PDV-a do roka navedenog u konačnoj Odluci, Organizator zadržava uplaćenu jamčevinu, a kućicu može ponuditi slijedećem ponuditelju s najvećom ponuđenom zakupninom za tu kućicu.

IV.

            Ova Odluka objavit će se na mrežnim stranicama Grada Makarske www.makarska.hr i na oglasnoj ploči Grada.

 

Klasa:  610-02/22-01/45                                                       

Ur.broj: 2181-6-05-05-22-49                                    

Makarska, 16. studenog 2022.g.                        

                                                                                                               

Komisija za provođenje   javnog poziva i otvaranje ponuda