Na temelju članka 49. Statuta Grada Makarske (Glasnik Grada Makarske broj, 8/18 i 14/18), Gradonačelnik Grada Makarske dana 09. studenoga 2018. godine, objavljuje
JAVNI POZIV
za podnošenje ponuda za zakup kućica za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva i trgovine
za vrijeme Adventa u Makarskoj - BOŽIĆNI GRAD 2018.
I.
Grad Makarska (u daljnjem tekstu: Organizator) objavljuje Javni poziv za podnošenje ponuda za zakup kućica za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva i trgovine za vrijeme Adventa u Makarskoj - BOŽIĆNI GRAD 2018. na lokacijama:Šetalište fra Jure Radića i parkiralište Osejava, u Makarskoj, u vremenu od 1. prosinca 2018. do 06. siječnja 2019.g. Svečano otvaranje Božićnog grada 2018. je 01. prosinca 2018.g.
Rok za dostavu ponuda je 16. studenog (petak) 2018. godine zaključno do 13,00 sati, bez obzira na način dostave ponude.
Ponude se podnose na adresu: Grad Makarska, 21300 Makarska, Obala kralja Tomislava 1, u zatvorenoj omotnici, s naznakom „Javni poziv - Božićni grad 2018.– ne otvaraj“.
Javno otvaranje ponuda održat će se 19. studenog (ponedjeljak) 2018.g. u 13,00 sati u Gradskoj vijećnici Grada Makarske.
Odluka o odabiru ponuditelja koji su ostvaril i pravo zakupa kućica objavit će se na mrežnim stranicama Grada Makarske www.makarska.hr.
Djelatnost ugostiteljstva u smislu ovog Javnog poziva je priprema, prodaja i usluživanje jela i pića, odnosno tradicionalnih proizvoda tematski i sadržajno vezanih uz Božićno-novogodišnje blagdane, a osobito kuhano vino, razne vrste čajeva, prirodne domaće likere, fritule i druge vrste uštipaka, palačinke te druge slastice, razne vrste kobasica, tople sendviče i ostala jednostavna jela.
Djelatnost trgovine u smislu ovog Javnog poziva je prodaja gotovih neprehrambenih proizvoda koji su tematski i sadržajno vezani uz Božićno-novogodišnje blagdane, a osobito prodaja ukrasnih predmeta, adventskih vjenčića, lamipca, svijeća, čestitaka, ukrasa za bor, umjetnina, papirna te konfekcije, bižuterije, nakita, igračaka, tekstilnih predmeta i drugih prigodnih predmeta.
II.
Predmet zakupa i početni iznos zakupnine za cijelo vrijeme Adventa u Makarskoj - BOŽIĆNI GRAD 2018.određuje se kako slijedi:
-5 kućica dimenzija 1,8m x 2,0m, za obavljanje djelatnosti trgovine, početni iznos zakupnine je 400,00 kn, po kućici,
-1 kućica dimenzije 1,8m x 2,0m, za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva (isključivo za prodaju slastica, fritula i svih drugih vrsta uštipaka), početni iznos zakupnine je 500,00 kn, po kućici,
-6 kućica dimenzija 2,8m x 2,35m, za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva, početni iznos zakupnine je 3.000,00 kn, po kućici,
-6 kućica dimenzija 2,8m x 2,8m, za obavljanje djelatnosti ugostiteljstva, početni iznos zakupnine je 4.000,00 kn, po kućici.
Na ponuđeni iznos zakupnine obračunava se PDV.
III.
U cijenu zakupa kućice uključen je priključak električne energije.
Neposredno ispred kućice za ugostiteljstvo (dimenzija 2,8mx2,35m i 2,8 m x 2,8 m) zakupnik može postaviti najviše 6stolova (max.promjera 0,6 m, odnosno 0,6m x 0,6m) s 4 stolice po stolu, te na otvorenom prostoru ugostiteljskog štekata može postaviti samo jedan (1) suncobran bijele bojemax.dimenzija 4,0 mx4,0 m. Zakupnik smije koristiti isključivo plinske grijalice.
Zakupniku je izvan prostora kućice zabranjenopostavljanje šankova,uređaja i opreme, suprotno ovom Javnom pozivu, bez odobrenja Organizatora.
Za potrebe održavanja pojedinog prigodnog programa Organizator zadržava pravo naložiti privremeno uklanjanje svih predmeta koji se nalaze na štekatu (stolovi, stolice, suncobrani, stalci, grijalice i dr.), u svrhu sigurnosti i neometanog korištenja javne površine od strane posjetitelja, o čemu će Organizator obavijestiti zakupnike najkasnije na dan održavanja prigodnog programa.
IV.
Pravo sudjelovanja na Javnom pozivu imaju pravne i fizičke osobe s registriranom djelatnošću,koje nemaju dospjela nepodmirena dugovanja prema Gradu Makarskoj, po bilo kojoj osnovi.
Plan rasporeda kućica s brojem kućica određen je grafičkim prikazom koji je sastavni dio ovog Javnog poziva.
V.
Ponuda sadrži :
-ime i prezime fizičke osobe,odnosno naziv pravne osobe s naznakom prebivališta, odnosno sjedišta, broj telefona, broj žiro računa (IBAN) i naziv banke;
-dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti: Izvod iz registra obrtnika, Izvod iz sudskog registra, rješenje o upisu u Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, Statut udruge i rješenje Ureda državne uprave za udruge ili Izvod iz registra Udruga, potvrdu Komore za obavljanje određene djelatnosti s Izvodom iz upisnika poreznih obveznika nadležne Porezne uprave (ovisno o načinu registracije za obavljanje djelatnosti);
-potvrdu Upravnog odjela za financije i proračun Grada Makarske da ponuditelj nema nepodmirenih dospjelih dugovanja prema Gradu Makarska (ne stariju od 30 dana do dana objave Javnog poziva);
-dokaz o uplati jamčevine, u visini početnog iznosa zakupnine kućice (bez PDV-a) za koju podnosi ponudu, na žiro račun Grada Makarske-Proračun, kod Hrvatske poštanske banke, broj: HR 4123900011824900000 (Model: HR 68 Poziv nabroj : 7706-OIB-411).
-naznaku kućice za koju podnosi ponudu s navođenjem vrste djelatnosti (ugostiteljska ili trgovačka djelatnost) te brojem kućice prema Grafičkom prikazu rasporeda kućica;
-visinu zakupnine kojunudi, bez PDV-a.
Obrazac ponude može se preuzeti na mrežnim stranicama Grada Makarskewww.makarska.hrili u pisarnici Grada Makarske, ured broj 7, I kat zgrade Grada.
Za ponuditelje koji su ostvarili pravo zakupa kućice, jamčevina će se uračunati u zakupninu. Ponuditeljima koji nisu ostvarili pravo zakupa kućice po Javnom pozivu jamčevina se vraća u nominalnom iznosu i bez kamata.
Nepravovremene i nepotpune ponude te ponude koje ne udovoljavaju uvjetima iz Javnog poziva neće se razmatrati.
VI.
Kriterij za izbor najpovoljnije ponude je najviši ponuđeni iznos zakupnine.
U slučaju da nakon objave Odluke o odabranim ponuditeljima ostanu kućice za koje nitko od ponuditelja nije ostvario pravozakupa,ili za iste nije pristigla niti jedna ponuda, kao i u slučaju da je za istu kućicu više ponuditelja ponudilo isti najveći iznos zakupnine, Organizator će provesti javno nadmetanje sukladno odredbama ovog Javnog poziva. Nakon proteka 2 minute od zadnje ponude javno nadmetanje se završava za taj predmet ponude, a pravo na zakup kućice ostvaruje ponuditelj koji je ponudio najviši iznos zakupnine.
Obavijest o javnom nadmetanju objavit će se putem mrežnih stranica Grada Makarske www.makarska.hr
VII.
Radno vrijeme Adventa u Makarskoj - BOŽIĆNI GRAD 2018.je od 11,00 do 24,00 sata.
Na Badnjak (24. prosinca 2018.),Božić (25. prosinca 2018.), sv. Stjepana (26. prosinca 2018.), doček Nove godine (31. prosinca 2018.), Novu godinu (01. siječnja 2019.) te vikendom (petak, subota i nedjelja),radno vrijeme Božićnog grada je od 11,00 do 02,00 sata.
Kućice za obavljanje djelatnosti trgovine mogu raditi do 20,00 sati.
Na Božić 25. prosinca 2018. zakupnici kućica nisu u obvezi raditi.
Zakupnici kućica moraju poštivati propisano radno vrijeme.
VIII.
Odluku o odabiru ponuditelja koji su ostvarili pravo zakupa kućica donosi Odbor za pripremu manifestacije “Božićni grad 2018.”
Protiv Odluke iz prethodnog stavka može se podnijeti prigovor Gradonačelniku Grada Makarske u roku navedenom u Odluci objavljenoj na mrežnim stranicama Grada Makarske www.makarska.hr
Odluka Gradonačelnika po prigovoru je konačna. Po konačnosti Odluke o odabiru ponuditelja koji su ostvarili pravo zakupa kućica, a uz predočenje dokaza o uplati ukupnog iznosa ponuđene zakupnine,sklopit će se Ugovor o zakupu kućice.
Odabrani ponuditelj je obvezan platiti cjelokupni iznos zakupnine zaključno do 1. prosinca 2018.g.
U slučaju da odabrani ponuditelj odustane od ponude nakon objave Odluke o odabiru ponuditelja, ili ne uplati cjelokupni iznos zakupa kućice do 1. prosinca 2018.g.Organizator zadržava uplaćenu jamčevinu, a kućicu može ponuditi slijedećem ponuditelju s najvećom ponuđenom zakupninom za tu kućicu. Ukoliko takvog ponuditelja nema, za kućicu će se provesti javno nadmetanje sukladno odredbama ovog Javnog poziva.
IX.
Zakupnik je u obvezi na pročelju kućice vidno istaknuti naziv tvrtke /obrta/ ili drugi naziv pod kojim posluje.
Zakupnici su dužni obavljati djelatnost sukladno pozitivnim zakonskim propisima RH, poštivati propise o javnom redu i miru, propise o komunalnom redu te obavljati djelatnost u duhu Božićnih i Novogodišnjih blagdana.
Organizator ne snosi odgovornost za obavljanjene registrirane djelatnosti, neizdavanje računa, te za bilo koje drugo postupanje suprotno pozitivnim zakonskim propisima RH.
Zakupnik je u obvezi prigodno ukrasiti unutrašnjost kućice, dok Organizator u svom aranžmanu prigodno ukrašava vanjski dio kućica i okolni prostor.
Djelatnici u kućicama za vrijeme radnog vremena moraju biti prigodno odjeveni u duhu blagdana (kape Djeda Božičnjaka, prigodne pregače i slično).
Zakupnik je dužan održavati kućicu i okolni prostor čistim te svakodnevno odlagati otpad u posude za otpad/kontejnere na zelenom otoku.
X.
Organizator ćeputem razglasnih uređaja osigurati puštanje glazbe na otvorenom na lokacijama održavanja manifestacije Adventa u Makarskoj - BOŽIĆNI GRAD 2018. za cijelo vrijeme trajanja manifestacije.
Zakupnicima je zabranjeno na otvorenom prostoru puštati glazbu putem razglasnih uređaja.
Zakupnicima je zabranjeno vršiti preinake na kućici bez odobrenja Organizatora, te davanje kućica u podzakup ili na korištenje trećim osobama.
U slučaju da zakupnik postupa suprotno odredbama Ugovora o zakupu kućice, Organizator zadržava pravo jednostranog raskida Ugovora uz zadržavanje uplaćene zakupnine, ako zakupnik ne postupi po prethodnoj opomeni Organizatora.
XI.
Zakupnik je dužan kućicu po završetku manifestacije Advent u Makarskoj - BOŽIĆNI GRAD 2018., a najkasnije do 08. siječnja 2019.g., osloboditi od osoba i stvari i predati Organizatoru u stanju u kakvom ju je primio.
Zakupnik je odgovoran za svu štetu koja nastane na kućici zbog njegova propusta ili nepažnje.
Klasa:610-02/18-01/30
Ur.broj: 2147/01-03/3-18-12
Makarska, 9. studenog 2018.g.
Gradonačelnik
Jure Brkan, dipl.oec.
Ponuda za Božićni grad 2018. i grafički prikaz dostupni su na poveznici makarska.hr/hr/otvoreni-natjecaji-i-pozivi/46