6.3.08.
Dana 05. ožujka 2008. g. (srijeda) u sobi 26 zgrade Grada Makarske održana je 32. sjednica Gradskog poglavarstva s početkom u 09,00 sati. Usvojeni dnevni red navedene sjednice sastoji se od 33 točke, a najvažnije je istaknuti da je usvojena Odluka kojim se uređuju kriteriji, mjerila, veličina stana, te postupak tijela nadležnih za odobravanje zahtjeva za kupnju stanova koji se grade u okviru Programa društveno poticane stanogradnje. Navedenu Odluka možete pronaći na našim službenim stranicama u linku Važni akti Grada.
Tri točke dnevnog reda odnose se na Izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Grada Makarske; tako je usvojeno Izvješće iz prethodne rasprave o Nacrtu izmjena i dopuna Plana, utvrdio se Prijedlog izmjena i dopuna Plana, te je odlučeno da će se o navedenom Prijedlogu provesti javna rasprava, koja će trajati od 23. ožujka do 04. travnja ove godine. Također će se o navedenom Prijedlogu izmjena i dopuna Plana održati javno izlaganje i to dana 27. ožujka 2008. godine u kongresnoj dvorani hotela Park u Makarskoj s početkom u 12,00 sati.
Važno je i istaknuti da će Grad Makarska radi osiguranja javnog pješačkog prolaza između ulice A. Starčevića i Vukovarske ulice kupiti zemljište površine 106 m² i to dio čest. zem. 717 zgr., po cijeni od 159.000,00 kuna.
Četiri točke dnevnog reda odnose se na rad Pogona za obavljanje komunalnih djelatnosti u Gradu Makarska; usvojene su Izmjene i dopune Pravilnika o radu Pogona, Program rada Pogona, te odluke o cijenama usluga Gradske tržnice i ribarnice, kao i o cijenama parkirnih karata i naknade za rezervirano parkirno mjesto na parkiralištima u Gradu Makarskoj. Važno je istaknuti da se cijene iz navedenih odluka nisu mijenjale u odnosu na dosadašnje cijene.
Također je važno naglasiti da je Gradsko poglavarstvo predložilo Gradskom vijeću usvajanje
Odluke o dodjeli koncesije za obavljanje poslova premještanja i blokiranja nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila na području Grada Makarske društvu HVIMAK-MAKARSKA d.o.o., Odluku o obavljanju komunalne djelatnosti održavanja objekata i uređaja javne rasvjete, Odluku o davanju suglasnosti za zasnivanje zakupa poslovnog prostora u vlasništvu Grada Makarske izravnom pogodbom s PŠRD Arbun na rok od 1 godinu, kao i Plan rasporeda i namjene korištenja javnih površina. Također je predložilo Gradskom vijeću prihvaćanje Izvješća o sigurnosti djece u odgojno obrazovnim ustanovama u gradu Makarskoj, te je pokrenulo inicijativu za izdvajanje Doma zdravlja u Makarskoj iz Doma zdravlja Splitsko-dalmatinske županije, koju je uputilo Gradskom vijeću na usvajanje, a Gradsko vijeće će je ukoliko je usvoji uputiti Skupštini Splitsko-dalmatinske županije.
Osim navedenog, Gradsko poglavarstvo je imenovalo Povjerenstvo za provedbu postupka za obavljanje poslova javne rasvjete; u sastavu: predsjednik - Hrvoje Pejić, članovi - Ante Roso, Siniša Srzić Zingin i Mladen Milunović, te zamjenik predsjednika - Stipan Stanić, te zamjenici članova Ognjen Radić, Željko Kovačić i Ante Novak.
Dio sjednice posvetio se financiranju određenih događaja, obljetnica, radova, kao i financijskim pomoćima. Tako će Grad Makarska:
• financirati troškove nabave koljena za protezu noge gospođi Neli Franić u iznosu od 10.000,00 kuna
• dodijeliti 3.000,00 kuna financijske potpore Speleo-alpinističkom klubu „Ekstrem“ radi realizacije alpinističke ekspedicije „Lakhpa-ri“ na Mt. Everestu
• financirati putne troškove Glazbenoj školi Makarska u grad Đakovo u iznosu od 13.500,00 kuna
• financirati nagradu natjecatelja u izradi torte Makarane u sklopu kuharskog natjecanja „Biser mora“ u iznosu od 5.000,00 kuna
• sufinancirati prezentaciju srednje škole fra Andrija Kačić Miošić na Međunarodnom sajmu vježbeničkih tvrtki u Zagrebu s iznosom od 1.000,00 kuna
• dodijeliti financijsku pomoć Javnoj ustanovi Gradski sportski centar Makarska u iznosu od 35.000,00 kuna za kupnju i ugradnju novog stojećeg spremnika (bojlera)
• sudjelovati u pokroviteljstvu snimanja filma o vlč. Ivana Burika u iznosu od 1.000,00 kuna
Gradsko poglavarstvo je također dalo suglasnost Osnovnoj školi Stjepan Ivičević za davanje u zakup Školske sportske dvorane po cijeni od 100,00 kn sat za udruge članice Zajednice sportskih udruga grada Makarska i 200,00 kuna za ostale udruge. Također je ustupilo na korištenje Art Caffea udruzi „PUK“ za događanja koja će se održati dana 22. ožujka 2008. godine.
Zadnje točke sjednice odnose se na stipendiranje i kreditiranje studenata iz Grada Makarske za akademsku godinu 2007./2008. Tako su odobrene još tri stipendije studentima slabijeg imovnog stanja i to Antoniji Guć, Zlatku Ištuku i Ivani Barnjak. Osim toga, pravo na sklapanje Ugovora o kreditiranju studenata s područja Grada Makarske od ukupno prijavljenih 22 studenata ostvaruje njih 21.